مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظری جهت گیری هدف پیشرفت(فصل دوم تحقیق),مبانی نظری و پیشینه جهت گیری هدف پیشرفت(فصل دوم تحقیق) مشخصات فایل مورد نظر در مورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری هدف پیشرفت(فصل دوم تحقیق) آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.ادامه مبانی نظری وپیشینه تحقیق جهت گیری هدف پیشرفت(فصل دوم تحقیق) وضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
- همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA
- توضیحات کامل در مورد متغیر
- رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
- منبع: دارد (به شیوهAPA)
- نوع فایل: WORDو قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از توضیحات متغیر: بیش از دو دهه است که اکثر کارهای نظری و تجربی جهت گیری های انگیزشیبر انگیزش پیشرفت تمرکز یافته است. پیشینه پژوهش بر روی انگیزش پیشرفت در سال های اخیر به سمت چارچوب مفهومی گسترده تری برای سازماندهی مولفه های شناختی و عاطفی انگیزش جهت یافته است (ایمز،1992). تئوری جهت گیری هدف از جمله نظریه های انگیزش پیشرفت و اهداف پیشرفت آمده است یا جهت گیری های دو بخشی هستند و یا بصورت سه بخشی مطرح شده است. خاستگاه جهت گیری های انگیزشی به میزان زیادی برخاسته از کارهای دینر و دوک (1978، 1980)، ایمز و آرچر (1987، 1988)، نیکولز (1984)، دودا و نیکولز(1992)، ایمز(1992)، تورکیدسن و نیکولز(1998)، دوک و لگت(1998) و همچنین روبرتز، تریشر و کاواسانیو(1997) و مارش(1994) است. الف: مفاهیم و تنوع جهت گیری های هدف تئوری ها و مدل های متعددی در بحث از جهت گیری هدف مطرح شده است. اما هسته مفهومی همه آنها این است که چه قصد و نیتی برای فعالیت و رفتارهای مرتبط با پیشرفت وجود دارد. مفهوم جهت گیری هدف را باید از مفاهیمی مانند هدف گذاریو رویکرد هدف- محتویتفکیک نمود. تئوری های هدف گذاری مانند تئوری لوکی و لاتم(1990) بر دستیابی به اهداف خاص و نهایی مانند حل ده مساله بصورت صحیح تاکید دارد. لیکن تئوری جهت گیری هدف این بحث را مطرح می سازد که چرا فرد می خواهد ده مساله را صحیح حل نماید و چگونه به حل این مسایل مبادرت می ورزد. تفاوت این دو با رویکرد هدف- محتوی مانند تئوری فورد(1992) در این است که رویکرد هدف-محتوی تاکید بر اهدافی دارد که منجر به هدایت رفتار می شود. در حالی که جهت گیری هدف بر مقصد و نیت برای پیشرفت در تکالیف تاکید دارد (پنتریچ و شانک، 2002). جهت گیری هدف الگوی یکپارچه ای از عقاید است که به گزینش روش های مختلف روی آوری و پاسخ دهی به موقعیت های پیشرفت منجر می شود (ایمز، b1992). از نظر یوردن(1997) جهت گیری هدف استدلال فرد درباره این موضوع است که چرا تکالیف پیشرفت را دنبال و پیگیری می نماید. پنتریچ (a2000، b2000،c2000) معتقد است که جهت گیری هدف تنها اهداف و استدلال های فرد برای پیشرفت را پوشش نمی دهد بلکه نوعی معیار (درونی و بیرونی) را نیز نشان می دهد که فرد بر اساس آن موفقیت یا شکست خویش را در دستیابی به آن هدف مورد قضاوت قرار می دهد. الیوت(1997) نیز جهت گیری هدف را روشی می داند که فرد بر اساس معیارهای برجسته شایستگی خویش را مورد قضاوت قرار می دهد. تعریفی که تاکید بر ماهیت استدلال ها و مقاصد برای انجام تکلیف دارد، وقتی با معیارهای ارزشیابی عملکرد تلفیق می شود- که این موضوع در تعریف جهت گیری هدف مورد استفاده قرار گرفته است- بیش از باور اهداف به تنهایی می تواند نیروزا باشد (پنتریچ و شانک،2002). جهت گیری های هدف متنوع هستند، لیکن دو جهت گیری که اغلب در تئوری های جهت گیری اهداف مورد اشاره قرار می گیرد با عناوین اهداف یادگیری و اهداف عملکردی مشهورگشته اند (دوک و لگت،1985، الیوت و دوک،1988). این دو جهت گیری هدف با نام هایی مانند اهداف تکلیف مشغولی و من مشغولی (نیکولز،1984) یا اهداف تبحری و عملکردی(ایمز،b1992، ایمز و آرچر،1987، 1988)، اهداف تکلیف محور و توانایی محور (میهر و میگلی،1991) هم آمده است. در میان محققین در این باره که آیا سازه های مختلف مطرح در مدل های جهت گیری اهداف مشابه هستند، توافق نظر وجود ندارد (نیکولز،1990). لیکن همپوشی مفهومی بین این سازه ها به حد کافی وجود دارد تا برخی از محققین آن ها را به گونه ای مشابه مورد توجه قرار دهند (پنتریچ و شانک،2002). در مطالعات ایمز (1992)، بونگ(1996)، دوک (1986)، لپر(1988)، مورفی و الکساندر(2000)، پنتریچ (1994)، اسنو، کورنو و جکسون(1996) نیز کم و بیش بر سازه هایی تاکید شده است که به موازات و مشابه یکدیگر هستند. این سازه ها همچنین مشابه با انگیزش درونی و انگیزش بیرونی است که بوسیله دی سی و ریان(1985) مطرح شده است. بعنوان مثال جهت گیری تکلیف مشغولی مشابه با انگیزش درونی است، این جهت گیری مشابه با اهداف یادگیری است که بوسیله دوک و لگت (1985) مطرح شده است. همچنین جهت گیری من مشغولی مشابه انگیزش بیرونی است که بوسیله دی سی و ریان (1985) و ریان و دی سی (2000) مطرح شده است. این جهت گیری ها همچنین با اصطلاح اهداف عملکردی مشابهت دارد که بوسیله دوک (1975، 1986) عنوان شده است. ریان و دی سی (2000) به این موضوع اشاره می کنند که جهت گیری من مشغولی مثالی کلاسیک از انگیزشی بیرونی است. جهت گیری یادگیری و سازه های مشابه مانند جهت گیری تبحری با واژه ها و اصطلاحاتی مانند تمرکز بر یادگیری، تبحریابی در تکلیف بوسیله معیارهای تدوین شده بوسیله خود، افزایش مهارت های نو، رشد دهی و فزون بخشی شایستگی، کوشش برای مواجهه با مسائل چالش برانگیز و کوشش برای کسب بینش و بصیرت معرفی شده است (ایمز، b1992، دوک و لگت، 1988، میهر و میگلی،1991، میگلی و همکارانف 1998، نیکولز، 1984، هارتر، b 1981). - مبانی نظری و پیشینه جهت گیری استراتژیک و عملکرد صادراتی
- مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری مذهبی و هوش هیجانی با رضایتمندی زناشویی
- مبانی نظری و پیشینه بررسی جامعه شناختی جهت گیری های دینی دانشجویان
- جوش آرگون,بازرسی جوش,صنعت جوشکاری,انواع جوشکاری,سیستم همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش فایل,فروش فایل,fileina,فروشگاه ساز فایل,فروشگاه فایل,خرید مقاله و تحقیق مکانیک,دانلود مقاله و تحقیق مکانیک
- فصل دوم پایان نامه سبک تصمیم گیری,مبانی نظری سبک تصمیم گیری,پیشینه تحقیق سبک تصمیم گیری,پیشینه داخلی سبک تصمیم گیری,پیشینه خارجی سبک تصمیم گیری,پیشینه پژوهش سبک تصمیم گیری,پیشینه نظری سبک تصمیم گیری,ادبیات نظری سبک تصمیم گیری,چارچوب نظری سبک تصمیم گیری
- مبانی نظری و پیشینه اصول و هدف های آموزش و پرورش
- پیشینه و مبانی نظری اصول و هدف های آموزش و پرورش (2)
- ادبیات نظری ,پیشینه تحقیق ,جهت گیری مذهبی
- پیشرفت ایران,پیشرفت نظامی ایران,الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت,پیشرفت های ایران,پیشرفت ایران بعد از انقلاب,پیشرفت ایران قبل از انقلاب,پیشرفت ایراندر زمان شاه,تحقیق پیشرفت ایران,مقاله پیشرفت ایران,پایان نامه پیشرفت ایران
- پیشرفت های علمی مسلمانان,ظهور و گسترش اسلام,شکوفایی علوم و فنون,مثال هایی از فعالیت های مسلمانان,مهندسان مسلمان,چرخ آب کشی,پزشکی,شیمی,ریاضیات,ستاره شناسی,خط زمان
- پایان نامه پیشرفت تحصیلی ,نظریه های پیشرفت تحصیلی ,عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی ,مدل ها و نظریه های انگیزه پیشرفت,پایان نامه انگیزش پیشرفت تحصیلی,عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی,عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
- الگوهای انگیزش,رویکردهای انگیزش,تحقیق درباره انگیزش,تحقیق درباره انگیزش پیشرفت,دیدگاه های نظری انگیزش پیشرفت,رابطه انگیزش پیشرفت با پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری مذهب,ادبیات نظری مذهب,چارچوب نظری مذهب,فصل دوم پایان نامه مذهب,خرید مبانی نظری مذهب
- مبانی نظری دین,ادبیات نظری دین,چارچوب نظری دین,فصل دوم پایان نامه دین,خرید مبانی نظری دین
- مبانی نظری اهداف,ادبیات نظری اهداف,چارچوب نظری اهداف,فصل دوم پایان نامه اهداف,خرید مبانی نظری اهداف
- مبانی نظری مذهب,ادبیات نظری مذهب,چارچوب نظری مذهب,فصل دوم پایان نامه مذهب,خرید مبانی نظری مذهب
- مبانی نظری مذهب,ادبیات نظری مذهب,چارچوب نظری مذهب,فصل دوم پایان نامه مذهب,خرید مبانی نظری مذهب
- مبانی نظری هدف,ادبیات نظری هدف,چارچوب نظری هدف,فصل دوم پایان نامه هدف,خرید مبانی نظری هدف
- مبانی نظری مذهب,ادبیات نظری مذهب,چارچوب نظری مذهب,فصل دوم پایان نامه مذهب,خرید مبانی نظری مذهب
- زنجیره تامین پایدار,عملکرد زنجیره تامین,پایداری زنجیره تامین,توانمندسازهای زنجیره تامین,اندازه گیری پایداری زنجیره تامین,شاخص های عملکرد زنجیره تامین,مدیریت زنجیره تامین پایدار و ضرورت بررسی آن,مدیریت زنجیره تأمین پایدار از نظریه تا مدلسازی,مبانی نظری زنجیره تامین پایدار,مبانی نظری پایداری زنجیره تامین
- مولفه های فساد اداری,فساد اداری در شهرداریها,آسیب شناسی فساد اداری در ایران,عوامل موثر بر فساد اداری,عوامل موثر بر کاهش فساد اداری,شاخص های اختصاصی سلامت اداری,عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری,بررسی مدل سنجش سلامت و فساد اداری در شهرداری تهران,پیشینه تحقیق فساد اداری,مبانی نظری فساد اداری,مدل سنجش سلامت و فساد اداری شهرداری تهران
- مبانی نظری جهتگیری مذهبی,مبانی نظری وپیشینه تحقیق جهتگیری مذهبی,پیشینه ومبانی نظری تحقیق جهتگیری مذهبی,پیشینه نظری تحقیق جهتگیری مذهبی
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی,پیشینه ومبانی نظری پژوهش جهت گیری مذهبی,مبانی نظری جهت گیری مذهبی,مبانی نظری پژوهش جهت گیری مذهبی,پیشینه نظری پژوهش جهت گیری مذهبی, پژوهش جهت گیری مذهبی, جهت گیری مذهبی
- مبانی نظری عزت نفس,پیشینه تحقیق عزت نفس,دانلود مبانی نظری عزت نفس,مبانی نظری پیشرفت تحصیلی,پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی,دانلود مبانی نظری پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی
- فصل دوم پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری عزت نفس پیشرفت تحصیلی,پیشینه تحقیق عزت نفس پیشرفت تحصیلی,پیشینه داخلی عزت نفس پیشرفت تحصیلی,پیشینه خارجی عزت نفس پیشرفت تحصیلی,پیشینه پژوهش عزت نفس پیشرفت تحصیلی,پیشینه نظری عزت نفس پیشرفت تحصیلی,چارچوب نظری عزت نفس پیشرفت تحصیلی
- فصل دوم پایان نامه پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری پیشرفت تحصیلی,پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی,پیشینه داخلی پیشرفت تحصیلی,پیشینه خارجی پیشرفت تحصیلی,پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی,پیشینه نظری پیشرفت تحصیلی,ادبیات نظری پیشرفت تحصیلی,چارچوب نظری پیشرفت تحصیلی
- فصل دوم پایان نامه انگیزش پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه داخلی انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه خارجی انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی,ادبیات نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی,چارچوب نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری پیشرفت تحصیلی,دانلود مبانی نظری پیشرفت تحصیلی,پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی,دانلود پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی,پیشینه داخلی پیشرفت تحصیلی,پیشینه خارجی پیشرفت تحصیلی,پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی,پیشینه نظری پیشرفت تحصیلی,ادبیات نظری پیشرفت تحصیلی,چارچوب نظری پیشرفت تحصیلی
- فصل دوم پایان نامه پیشرفت درسی,مبانی نظری پیشرفت درسی,پیشینه تحقیق پیشرفت درسی,پیشینه داخلی پیشرفت درسی,پیشینه خارجی پیشرفت درسی,پیشینه پژوهش پیشرفت درسی,پیشینه نظری پیشرفت درسی,ادبیات نظری پیشرفت درسی,چارچوب نظری پیشرفت درسی
- مبانی نظری نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان,پیشینه تحقیق نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان,مبانی نظری پیشرفت تحصیلی فرزندان,پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی فرزندان,پیشرفت تحصیلی فرزندان,سواد والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان
- فصل دوم پایان نامه انگیزه پیشرفت,مبانی نظری انگیزه پیشرفت,پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت,پیشینه داخلی انگیزه پیشرفت,پیشینه خارجی انگیزه پیشرفت,پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت,پیشینه نظری انگیزه پیشرفت,ادبیات نظری انگیزه پیشرفت,چارچوب نظری انگیزه پیشرفت
- مبانی نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی,ادبیات نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی,چارچوب نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی,فصل دوم پایان نامه انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه داخلی انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه خارجی انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشینه نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی
- فصل دوم پایان نامه انگیزه و انگیزه پیشرفت,مبانی نظری انگیزه و انگیزه پیشرفت,پیشینه تحقیق انگیزه و انگیزه پیشرفت,پیشینه داخلی انگیزه و انگیزه پیشرفت,پیشینه خارجی انگیزه و انگیزه پیشرفت,پیشینه پژوهش انگیزه و انگیزه پیشرفت,پیشینه نظری انگیزه و انگیزه پیشرفت,ادبیات نظری انگیزه و انگیزه پیشرفت,چارچوب نظری انگیزه و انگیزه پیشرفت
- فصل دوم پایان نامه نظریه های انگیزه پیشرفت,مبانی نظری نظریه های انگیزه پیشرفت,پیشینه تحقیق نظریه های انگیزه پیشرفت,پیشینه داخلی نظریه های انگیزه پیشرفت,پیشینه خارجی نظریه های انگیزه پیشرفت,پیشینه پژوهش نظریه های انگیزه پیشرفت,پیشینه نظری نظریه های انگیزه پیشرفت,ادبیات نظری نظریه های انگیزه پیشرفت,چارچوب نظری نظریه های انگیزه پیشرفت
- نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دیرآموزان ,نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی ,نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش اموزان دیرآموزان
- فصل دوم پایان نامه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان,مبانی نظری پیشرفت تحصیلی دانش آموزان,پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی دانش آموزان,پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان,پیشینه نظری پیشرفت تحصیلی دانش آموزان,ادبیات نظری پیشرفت تحصیلی دانش آموزان,چارچوب نظری پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
- فصل دوم پایان نامه پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری پیشرفت تحصیلی,پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی,پیشینه داخلی پیشرفت تحصیلی,پیشینه خارجی پیشرفت تحصیلی,پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی,پیشینه نظری پیشرفت تحصیلی,ادبیات نظری پیشرفت تحصیلی,چارچوب نظری پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ,سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری,پیشینه تحقیق سبک اسناد پیشرفت تحصیلی
- دانلود مبانی نظری الگوهای ارتباطی خانواده ,پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی خانواده ,الگوهای ارتباطی خانواده ,انگیزش پیشرفت
- پیشینه تحقیق, مبانی نظری ,پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری و پیشینه با موضوع پیشرفت تحصیلی,پیشرفت تحصیلی
- پیشینه تحقیق , مبانی نظری, انگیزه پیشرفت
- مبانی نظری , پیشینه تحقیق, اهداف پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع انگیزه پیشرفت,مبانی نظری و پیشینه با موضوع انگیزه پیشرفت,انگیزه پیشرفت
- دانلود مبانی نظری , پیشینه تحقیق روابط , تأثیر آنها بر پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی,انگیزش پیشرفت تحصیلی,پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق,مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی,پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدلهای شناخت شناسی, الگوهای ارتباطات خانواده و انگیزش پیشرفت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ,مدلهای شناخت شناسی, الگوهای ارتباطات خانواده و انگیزش پیشرفت,مبانی نظری,پیشینه تحقیق مدلهای شناخت شناسی,الگوهای ارتباطات خانواده,انگیزش پیشرفت
- دانلود مبانی نظری سبك مدیریت كلاس ,پیشینه تحقیق سبك مدیریت كلاس ,سبك مدیریت كلاس ,پیشرفت تحصیلی
- تحقیق در مورد بررسی رابطه میان جهت گیری هدف با خود تنظیمی یادگیری و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ی پیش دانشگاهی شهر شیراز 60 ص ,بررسی رابط
- تحقیق يادگيري و پيشرفت تحصيلي ,تحقیق در مورد يادگيري و پيشرفت تحصيلي ,دانلود تحقیق يادگيري و پيشرفت تحصيلي ,پروژه يادگيري و پيشرفت تحصيلي ,مقاله يادگيري و پيشرفت تحصيلي ,پایان نامه پیرامون يادگيري و پيشرفت تحصيلي ,تحقیق روانشناسی يادگيري و پيش,,,
- مبانی نظری پیشرفت,ادبیات نظری پیشرفت,چارچوب نظری پیشرفت,فصل دوم پایان نامه پیشرفت,خرید مبانی نظری پیشرفت
- مبانی نظری و پیشینه انگیزه پیشرفت
- مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به فناوری اطلاعات و راهبردهای خود تنظیمی و پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه رابطه بکارگیری تشویق و تنبیه با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
- مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه رابطه سرمایه اجتماعی و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
- مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه رابطه ویژگی های شخصیتی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
- مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی مدارس و پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش هیجانی و سبک های هویت با انگیزه پیشرفت دانش آموزان
- مبانی نظری و پیشینه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی
- مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی
- پیشینه و مبانی نظری اضطراب و انگیزه پیشرفت
- مبانی نظری و پیشینه مهارت های ارتباطی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
- فصل دوم پایان نامه شکل گیری هویت سازمانی,مبانی نظری شکل گیری هویت سازمانی,پیشینه تحقیق شکل گیری هویت سازمانی,پیشینه داخلی شکل گیری هویت سازمانی,پیشینه خارجی شکل گیری هویت سازمانی,پیشینه پژوهش شکل گیری هویت سازمانی,چارچوب نظری شکل گیری هویت سازمانی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس پیوستگی(فصل دوم تحقیق),مبانی نظری و پیشینه احساس پیوستگی(فصل دوم تحقیق)
|